Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пінчук М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Пінчук М. В. Підготовка учителів до роботи з важковиховуваними учнями у контексті ідей К. Д. Ушинського [Електронний ресурс] / М. В. Пінчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 148-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_45
| 2. |
Пінчук М. Організація навчально-дослідницької та підприємницької діяльності учнівської молоді в загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. Пінчук // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_12_11 Розглянуто діяльність учнівських трудових аграрних об'єднань. Проаналізовано досвід роботи кращих учнівських колективів з різних областей України, зміст і напрями їх діяльності. Наголошено, що практика створення таких об'єднань є позитивною, оскільки сприяє самовизначенню та соціальній адаптації школярів, формуванню в них ділових якостей, практичних навичок, необхідних для здійснення майбутньої професійної діяльності. Наведено приклади ефективних форм співпраці шкіл з фермерськими господарствами та аграрними об'єднаннями. Зазначено, що відродження та розвиток аграрних учнівських об'єднань, насамперед, забезпечують засвоєння знань та усвідомлення суті основних законів розвитку ринкової економіки, підвищення ефективності виробництва, перебудови його структури, вдосконалення виробничих відносин, системи управління та методів господарювання, також надають змогу краще зрозуміти особливості економічних відносин і перетворюють кожного учня на активного, творчого учасника виробничого процесу.Рассмотрена деятельность ученических трудовых аграрных объединений. Проанализирован опыт работы лучших ученических коллективов из разных областей Украины, содержание и направление их деятельности. Отмечено, что практика создания таких объединений является позитивной, поскольку способствует самоопределению и социальной адаптации школьников, формированию у них деловых качеств, практических навыков, необходимых для осуществления будущей профессиональной деятельности. Приведены примеры эффективных форм сотрудничества школ с фермерскими хозяйствами и аграрными объединениями. Отмечено, что возрождение и развитие аграрных ученических объединений, прежде всего, обеспечивают усвоение знаний и осознание сути основных законов развития рыночной экономики, повышение эффективности производства, перестройку его структуры, совершенствование производственных отношений, системы управления и методов хозяйствования, также позволяют лучше понять особенности экономических отношений и превращают каждого ученика в активного творческого участника производственного процесса.We consider the activities of student associations of agricultural labor. The experience of the best student teams from different regions of Ukraine, the content and direction of their activities. It is noted that the practice of creating such an association is positive, because it promotes self-determination and social adaptation of schoolchildren, the formation of their business skills, practical skills required for the future professional activity. Examples of effective forms of cooperation of schools with farms and agrarian associations. It is noted that the revival and development of the agricultural student associations primarily provide assimilation of knowledge and awareness of the nature of the basic laws of market economy, improving the efficiency of production, the restructuring of its structure, the improvement of industrial relations, management systems and management methods also allow a better understanding of economic relations and make each student into an active, creative participants of the production process.
| 3. |
Киричок Т. Ю. Методологія дослідження якості штрихів металографічного друку за допомогою профілографування поверхні відбитків [Електронний ресурс] / Т. Ю. Киричок, О. В. Гуща, Є. Г. Сухіна, М. В. Пінчук // Технологія і техніка друкарства. - 2015. - Вип. 2. - С. 4–14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2015_2_4 Розроблено методологію експериментальних досліджень якості штрихів металографічного друку проведенням профілометричного аналізу відбитків. Проаналізовано вплив технологічних параметрів комірок друкарської форми, яку виготовлено за технологією прямого лазерного гравіювання, на якість штрихів.
| 4. |
Пінчук М. В. Роль педагога та школи у перевихованні важковиховуваних учнів [Електронний ресурс] / М. В. Пінчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_29
| 5. |
Пінчук М. М. Відповідність історичної доходності акцій на фондовому ринку сша нормальному розподілу на прикладі акцій корпорацій, що входять до фондового індексу dow jones industrial average [Електронний ресурс] / М. М. Пінчук // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 7. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_7_20
| 6. |
Пінчук М. М. Особливості та тенденції у здійсненні прямих іноземних інвестицій у формі транскордонних злиттів і поглинань [Електронний ресурс] / М. М. Пінчук // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 8. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_8_28
| 7. |
Пінчук М. Г. До питання визначення правової категорії "зброя" [Електронний ресурс] / М. Г. Пінчук // Право і Безпека. - 2004. - Т. 3, № 4. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2004_3_4_27
| 8. |
Гогаєв К. О. Вплив технології одержання на структуру та властивості елінварів. 1. Сучасний стан питання [Електронний ресурс] / К. О. Гогаєв, П. І. Лобода, Ю. М. Романенко, О. К. Радченко, М. О. Пінчук // Современные проблемы физического материаловедения. Серія : Физико-химические основы технологии порошковых материалов. - 2013. - Вып. 22. - С. 118-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spfm_2013_22_17
| 9. |
Гогаєв К. О. Вплив технології одержання на структуру та властивості елінварів. 2. Сплав типу 44НХТЮ [Електронний ресурс] / К. О. Гогаєв, П. І. Лобода, Ю. М. Романенко, О. К. Радченко, М. О. Пінчук, В. В. Грабін // Современные проблемы физического материаловедения. Серія : Физико-химические основы технологии порошковых материалов. - 2013. - Вып. 22. - С. 130-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spfm_2013_22_18
| 10. |
Іваненко В. О. Узагальнення інформації про операції за міжнародними розрахунками: організаційно-методичний аспект [Електронний ресурс] / В. О. Іваненко, О. О. Зеленіна, М. В. Пінчук // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. - 2013. - Вип. 2. - С. 116-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptmbo_2013_2_10
| 11. |
Пінчук М. О. Використання продукту утилізації автомобільних шин для синтезу карбіду хрому [Електронний ресурс] / М. О. Пінчук, М. П. Гадзира // Электрические контакты и электроды. Серия : Композиционные, слоистые и градиентные материалы и покрытия. - 2018. - 2018. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Teke_2018_2018_9
|
|
|